Săli de conferințe
la ClujHub

Bine ai venit la ClujHub!

Facilități incluse:

Alege sala care să-ți garanteze un eveniment de succes

?

Sala

BLUE

Locuri: 180

Cea mai mare sală din ClujHub, emblematică pentru evenimentele business locale.

Sala este specială pentru că: este dotată cu un sistem de iluminat custom.

Sala

GREEN

Locuri: 80

Sală mijlocie, poate acomoda setup-uri diverse, format teatru sau mese așezate după specificul evenimentului.

Sala este specială pentru că: oferă o acustică specială datorită peretelui “verde”.

Sala

FOREST

Locuri: 70

Sală mijlocie, foarte aproape de intrarea în hub, potrivită pentru acces rapid și workshop-uri.

Sala este specială pentru că: are un perete de oglindă

Sala

SUNRISE

Locuri: 40

Sală de mărime S,  în inima ClujHub, ideală pentru ședințe sau întâlniri de echipă.

Sala este specială pentru că: este foarte versatilă, potrivită pentru workshopuri, team meeting, interviuri sau întâlniri 1 la 1.

TERASA

Locuri: 50

Terasa ClujHub poate găzdui evenimente ”altfel”, având o priveliște minunată asupra centrului istoric. Terasa poate găzdui 50 de persoane.

LOUNGE

Locuri: 150

Lounge-ul este locul de întâlnire, în care discutăm și schimbăm idei constant. Lounge-ul poate fi folosit și pentru interviuri sau întalniri informale.

FUN ZONE

Locuri: 150

Destinde-te cu competițiile noastre de ping-pong, fussball, sau mini-gold. Vara te poți relaxa în hamac, pe terasă răsfoind o carte din biblioteca Hub-ului.

OPEN SPACE

Locuri: 150

Cu peste 2,700 mp, open space-ul este locul în care se crează sinergia între oameni dinamici, creativi și implicați în creșterea business-ului.

Ai o idee de eveniment și ai nevoie de ajutor? Hai să discutăm!

Știm cât de mult contează fiecare detaliu. Cu o experiență vastă de evenimente organizate și găzduite de tip business, networking și social, îți asigurăm logistica necesară, întâmpinarea și coordonarea participanților plus promovăm evenimentul în cadrul comunității interne și de parteneri la cerere. Programează o întâlnire și hai la o cafea să povestim mai multe.  

Detalii costuri săli de conferințe

Costul standard al unei săli de conferințe este de x EUR/oră. În funcție de anumite detalii precum intervalul orar, numărul de participanți, logistica și infrastructura asigurată prețul poate varia.

Dacă dorești o ofertă personalizată legată pentru evenimentul tău, ne poți contacta oricând prin email sau la telefon 0740.021.644. 

Firmele care au organizat evenimente la ClujHub